وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

جلسه تمرینی فشرده

مطالب زیادی هست که دلم میخاد و در واقع نیاز هست بوکسر ها بدونند، بذارم اما

زندگی سختی شده و کمتر میتونم وبلاگ را بروز کنم همونطور که میدونید بخاطر انتخابات وضعیت دانشگاها کاملا بهم ریخته و امتحانات و پروژه ها بدجوری فشرده شدند.

واقعا جای سواله!! بخاطر یک روز تعطیل که مردم اگه بخوان در انتخابات شرکت میکنن، آیا میباید نظام آموزشی کشور را به چالش کشید و اینطور مردم را در فشار روحی و جسمی قرار داد؟


باری!

ما به تمرین کردن ادامه میدهیم.


یک جلسه تمرین فشرده- مفید- و آسان که همه بلدیم.

  • طبق معمول یک ربع گرم کردن و کشش.
  • 10 دقیقه شادو- رقص پا- و فعالیتهایی که ضربان قلب را بالا میبرد.
  • تمرین خاص بوکس که در اینجا افراد باشگاه را به گروه های 2 یا 3 یا 4 نفری تقسیم میکنیم.

برای هرکدام تمرینی مناسب معرفی میکنم. دلیل این تقسیم بندی ها استفاده بهینه از امکانات محدود ، وقت محدود و کنترل بهتر باشگاه و در نهایت تمرینی مفید و سازنده است.


ادامه مطلب ...

پاسخ به پیامهای دوستان-حسین

حسین عزیز:

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من وزنم زیاده اما عاشق بوکس جای که هستم مربی خوب نداره ومیخوام با بوکس وزنم را کم کنم باید جکار کنم خیلی ممنون میشم کمکم کنید مرسی از شما


با درود خدمت شما- باید بگم که این مشکل خیلی از دوستانه. بذار اول موارد پیش رو را دسته بندی کنیم و سپس هرکدام را تحلیل کنیم.

- اول و مهمترین موضوع وزن شماست. وزن زیاد میتونه موجب آسیبهای جدی مثل خرابی مفاصل پا، کمر و گردن میشه.- برای کم کردن اثرات سوء تمرین با وزن بالا اول کم خوردنه- سعی کن مدتی زمانی از روز  شکمت را خالی نگه داری یعنی چیزی غیر از آب نخوری- چند ساعت قبل از تمرین هم چیزی نخوری تا در سبکترین حالت باشی. با شکم پر تمرین نکن.


ادامه مطلب ...