وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

بوکسر های فارس و فرصت طلایی


اخیراً خبری از مسئولین بوکس استان فارس به گوش رسیده این بوده که سال آینده قراره استان فارس میزبان مسابقات قهرمانی کشوری باشه.

به نظرم این فرصتی طلایی برای بوکسرهای استانه که استعداد و ارزشهاشون را نشون بدن. از امروز باید تمرین را شروع کنید.

من هم در این مدت در کنار شما خواهم بود و تلاشم را میکنم که مطالب و فیلمهای آموزشی مفیدی ارائه بدم.

پیروز و سربلند باشید.

نظرات 19 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام و خسته نباشید فراوان بر شما مربی توانا و دلسوز من 29 سالم از 18 سالگی بوکس را شروع کردم و بنا بر دلایل مختلف بین تمرینات وقفه افتاد و مدت چند سالی هست که تمریناتم نیمه منظم هست و یک 20 باری مسابقه رسمی دادم و استعدامم در این رشته خوبه و چپ گارد قدرتی نیز هستم و هدفم حضور در المپیک برزیل و عنوان قهرمانی در این مسابقات است ایا با این سن و سال میشه و تجربه بازی در مسابقات معتبر ندارم خلاصه یه راهنمایی کنید بنده را با تشکر

درود بر علی عزیز. بله بیشک میشه اگه وقت بذاری و براش برنامه ریزی کنی. 29 سال سنی نیست که. 30 سالگی وسط عمر اگه در نظر بگیری تا 40 سالگی براحتی میتونی ادامه بدی. انسان تا 30 سالگی از انرژی خوبی برخورداره که اشتباهات رو جبران میکنه. اما بعد از 30 که انرژی به سمت کم شدن میره تجربه موجب جبران و ذخیره انرژی میشه. مثل استاد شجرین که هنوز میخونه اما نه مثل قبل. تجربش موجب میشه طوری بخونه که کستی حس نشه.

درخشان شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ http://boxingbest.blogfa.com

با درود و خدا قوت ، در صورت ممکن 2 نقد اینجانب در ارتباط با بوکس کشور که از روزنامه ورزشی 90 و البر ورزشی به چاپ رسیده را در وبم ملاحظه فرمائید. ضمن اینکه نقد سوم فردا 21 مهر در روزنامه ورزشی 90 صفحه 6 به چاپ میرسد. همچنین افسانه سلاطین رینگ که بیوگرافی قهرمانان بوکس در 120 سال گذشته است در این نشریه به چاپ میرسد. در صورت امکان قسمت پیوند وب اینجانب را حتما دانلود نمائید تا نقد اینجانب صورت موجه به خود بگیرد. با سپاس

سپاس جناب درخشان عزیز. من هم نسبت به بوکس آقای احسان روزبهانی ضعف شدید تکنینکی تشخیص دادم و متاسفانه این ضعف در همه بوکسر های ما دیده شد و آقای مزارعی که بخاطر خطاهای غیر حرفه ای بیخودی باختند من شیوه بوکسشونو رو دوست داشتم بخصوص آپرکاتهای چپش عالی بود تنمو میلرزوند اگه ادامه داده بود حریف رو از پا در میاورد.

شهرام سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام وخسته نباشید بسیار برای شما استاد عزیز
من 23 سال سن دارم قدم 182 و وزنم 90 کیلو اندامی پر و ورزیده ای دارم بالا تنه ودستهام بزرگه و مناسب رشته بوکس است البته به گفته دوستان، الان نزدیک 2 سال است به صورت آماتور تمرین می کنم در خانه ، کیسه بوکس باشگاهی چرم ، دستکش آماتور فوم ، باندو تناب دارم ، متاسفانه در شهر ما که شهرستان است هیچ باشگاه بوکسی نیست و حتی کسی نیست به عنوان مربی از ایشون کمک بگیرم نحوه تمرینهام آماتور است. خیلی دوست دارم و توانایی اینو دارم که حداقل در کشور مقامی بیاورم خواهش می کنم از شما مربی عزیز و دلسوز راهنماییم کنید آیا تو این سن می تونم خیلی جدی شروع کنم؟؟ با تشکر فراوان

درود بر شما شهرام عزیز.
بله 23 سال سن خوبیه. اعتماد به نفس خوبی هم داری و میتونی به قهرمان و الگویی برای نسل نوجوان و آینده این سرزمین باشی.
از نظر فیزیکی اینطور که گفتی مناسبه و البته با کمی کاهش وزن بهتر هم میشه که طی فرایند تمرین درست میشه.
در مورد اینکه باشگاهی نداری باید عرض کنم شما میتونین به نزدیکترین شهر یا مرکز استان بصورت اردویی و یا جلسه ای در هفته یا ماه از باشگاه بوکس و مربی و حریفان تمرینی استفاده ببری.
شاید اگر یکی از دوستان خود در این امر با خود همراه کنی نتیحه بهتری بگیری. شما از 25 تا 30 سال میتونی در اوج باشی. دوسال وقت داری تا خودت رو بالا بکشی. برنامه ریزی دراز مدتی لازم داری و بی شک در ایران میتونی جایگاه خوبی کسب کنی و در آینده باشگاه شهر خود را افتتاح کنی و جوانان شهر خود را هدایت کنی.
دلسرد نشو و از حالا برای رفتن به باشگاه بوکسی مناسب برنامه ریزی کن. شاید نیاز باشد 2 یا چند ماه در آن شهر بمانی. میتونی با چند دانشجو در آنجا همخانه باشی و از ژتن دانشجویی برای پایین آوردن هزینه هات استفاده کنی.
با حساب و کتاب و برنامه ریزی مناسب امیدوارم برای ترم بهمن ماه بتونی جایی پیدا کنی و در باشگاه مورد نظرت ثبت نام کنی.
من در زمان دانشجویی همچین قصدی داشتم اما دانشگاه با انتقالی یا یک ترم مهمانی موافقت نکرد و فرصتی طلایی را از دست دادم.
به امید موفقیت برای شما.

حسین سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام من 16سالمه قد186وزن60 من بوکسر لامردم از استان فارس

قهرمان آینده استان فارس رو یادت رفت اضافه کنی حسین جان.:X

مصطفی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام خسته نباشید من 17.5سالمه وی 5ماهی میشه بوکس کارمیکنم ولی چون قبلش پاورکاربودم سرعت وانعطافم پایین اومده واسه همین توبوکس ی کم مشکل دارم البته قدرتم خوبه میخواستم اگه میشه ی برنامه بدنسازی بهم بدین ک هم بتونم بدنم روسرحال نگه دارم هم سرعت و انعطافم روبالا ببرم مرسی
اگه میتونین و زحمت نیس جواب رو ب ایمیلم بفرستین مخلص شما

با درود.
بهتره که زیاد سختش نکنی و پیچیده اش نکنی.
پیشنهاد سریع من به شما اینه که برنامه تمرینی خودتون رو طی سه ماه از قدرتی به انفجاری تغییر بدی.
حجم کار با وزنه رو پس از این دوره کاهش داده و بیشتر به تمرینات تخصصی بوکس رو بیارین. عضلات شما طی تمرینات هوازی، و غیر هوازی بوکس به شکلی مناسب حفظ خواهد شد. نگران عضلاتتون نباشید.
کششها و تمرینهایی که به هماهنگی عصب و عضله کمک میکنه رو بیشتر انجام بدین.
یکی از شاگردام بعد از دو سه سال پرورش اندام به سراغ بوکس اومد و کار با وزنه رو رها کرد. ایشون معتقد بود عضلاتش نه تنها خراب نشده بلکه فرمی زیباتر بخودش گرفته و یه جورایی ماندگار شده.
البته کسانی که فکر قهرمانی در سر میپرورونند باید از تمرینات مناسب وزنه هم بهره ببرند.
پیروز باشید.

امیر شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام استاد من ۱۷ سالمه قدم ۱۸۲ و وزنم ۷۴ هستش ۳ سال کشتی کار کردم و مقام هم دارم بدنم کاملا نرم و انعطاف پذیره چون چندسالی ژیمناست بودم عاشق mma و ufc هستم حدود ۱ سال هم بوکس کار کردم زیر نظر بهترین مربی شهرم که به روش بوکس کوبایی کار میکنه همه‌ی فیلمای mma رو میبینم اما به خاطر کنکور یک سالی باید تا سال آینده تمرین نکنم ولی بعد کنکور میخوام کاملا حرفه‌ای کار کنم و هدفمم فقط قهرمانیه به نظر شما این یه سال مشکل آفرینه ؟ اصلا میتونم به آرزوهام برسم؟ لطفا کمکم کنید مرسی

رامین شنبه 9 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام ...من ۲۰سالمه و علاقه شدیدی به بوکس دارم و میخام برم باشگاه ثبت نام کنم بنظرتون این سن زیاد نیست برای حرفه ای شدن؟

امیرحسین شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام و عرض خسته نباشید به همگی
من امیرحسین محمدزاده 17 ساله .. قد 170 .. وزن 63
شش روز در هفته تمرینات سخت بوکس و بدنسازی رو انجام میدم هرچند در پایین شهر ولی زیر نظر قهرمان آسیا تمرین می بینم و با روحیه خوبی که دارم مطمئنم آینده بوکس کشورم هستم
هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست ....

سعید چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام ایتاد من ۲۵ سالمه، قدم ۱۸۳، وزنم ۸۳، فوتبالیست بودم بعد به دلایلی به ورزش کیوکوشین رو اوردم یه مدت کار کردم مدال استانی هم اوردم ولی دلم به بوکسه، میخواستم بدونم میتونم از این سن شروع کنم و به قهرمانی برسم و یا حتی در مسابقات برون مرزی شرکت کنم ?
ممنونم

S A E E D سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 01:58 ب.ظ https://fa.gravatar.com/

سلام و خسته نباشید ب شما.
من ۱۸ساله هستم و حدود دوسال بوکس کار کردم علاقه شدیدی به بوکس دارم ولی بخاطر کنکور امسال نتونستم تمرین منظم داشته باشم و کلا از پارسال تمرینم رو متوقف کردم.
میخواستم بدونم چطوری مراحل ورود به بوکس حرفه ای رو میشه پشت سر گذاشت
و وارد بوکس حرفه ای شد...؟
با تشکر فراوان.

Mahdi چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید حالتون خوبه؟من ۱۸ سالمه وزنم ۸۰ کیلو و قدم ۱۸۸ هستش ۱۰ سالی هست دارم فوتبال بازی میکنم ولی اخیرا مسابقات بوکس رو دیدم و خیلی خیلی علاقمند شدم بدن عضلانی دارم و کاملا از نظر جسمانی آمادگی بالایی دارم اگه از این سن بوکس رو به صورت خیلی جدی شروع کنم امید به موفقیت در آینده هست؟

میلاد چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:31 ب.ظ http://Miladairi49177@gmail.com

سلام استاد ممنونم از دلسوزی شما
میخواست بدونم که برای وارد شدن به بوکس حرفه ای چه شرایطی رو باید داشته باشم و چقدر هزینه داره .ممنون از شما

مهدی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام خسته نباشید!ببخشید سن مناسب باری شروع ورزش قهرمانی بوکس چه سالی است؟یا بهتر بگم سن مجاز برای شروع مسابقات بوکس چه سالیه؟و رده بندی سنی ای هم داره ؟

امین شنبه 14 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام من ۱۸ سالمه و قدم ۱۸۵ هست و شونه ها و دست های کشیده دارم و وزنمم بخاطر کنکور و دوری از ورزش به حدود ۱۰۰ کیلو رسیده ولی میخوام از ورزش فوتبال وارد ورزش بوکس بشم بنظرتون میتونم قهرمانی بیارم و من دنبال المپیکم و اینکه واسه قهرمانی دیر نیست منی که تجربه انچنانی ندارم و توصیتون واسه شروع چیه چطور میتونم تو ۲سال حرفه‌ای مسابقه بدم؟؟؟

Saleh جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام من ۱۸ سالمه و علاقه شدیدی ب بوکس دارم و مشکلاتی هم دارم و روزی ۱۳ ساعت کار میکنم میشه کمکم کنید تا بتونم این راهو شرو کنم

سید علی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام و عرض ادب و احترام بر استاد عزیز
من ۱۴ سالمه و خیلی پرتلاش هم هستم
بسکتبالیستم ولی میخوام به رشته بوکس برم
آیا این سن برای بوکس خیلی دیر نیست
و آیا میتونم به المپیک برم

امید جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام استاد
خسته نباشید
من 17 سالم هست و یکساله بدنسازی میکنم
میخوام در کنارش کیک بوکس کار کنم
قد 170 وزن 77
بدنم هم بین اکتومورف و مزومورفه
بازو ها و ران پام نسبتا حجیمه و مچ دست هام و ساق به پایین پام خیلی خیلی استخوان های درشتی داره
یکی از دندان های جلوییم هم پروتز هست

به نظر شما سن و بدنم برای کیک بوکس خوبه؟

رضا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام من سال ۸۹بوکس رو شروع کردم چندتا قهرمانی استانی روهم کسب کردم .من یه تصادف داشتم که به زانوم ضرر ساند ولی الان خیلی بهتر شدم سن من ۳۳سال هستش از نظر جسمانی هم خوب هستم .میخواستم بپرسم میتونم تو یک سال باتمرین فشرده دوباره به اوج خودم برسم ومسابقه بدم .من ۱۸۰سانت قد و۹۸کیلو وزن دارم .اکر جواب سوالمو بدین ممنونتون میشم .باتشکراز شما

امیر رضا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام ۴۷ سالگی میتانید ورزش بوکس انجام بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد