وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

درودی دوباره

پس از دوسال دوری از فضای بوکس بخاطر شرایط کاری خارج از شهرستان و همچنین ازدواج و کسب و کار و البته فراموشی رمز وبلاگ و ایمیل، تصمیم دارم دوباره فعالیت وبلاگ رو از سر بگیرم. بزودی بیشتر مشکلات پایه ی بوکس را بصورت ویدیو های آموزشی شرح خواهم داد و روشی تازه و آسان برای یادگیری  رقص پا و ضربه را ارائه خواهم داد. 

باور کنید ورزش بوکس بسیار ساده تر از آن است که فکرش را میکنید و این سادگی را خواهید دید. 

آنقدر ساده که در یک جلسه،  جابجای- چرخش-ضربه را یاد میگیرید. بیس یا اساس بوکس را در یک جلسه میتونید یاد بگیرید و در بوکس براحتی پیشرفت کنید.


دوستانی که مطالب وبلاگ من را کپی میکنند لطفا نام منبع را نیز ذکر کنند.


به امید پیروزی ها.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام خوشحالم که برگشتی لطفا کارتو سریع شروع کن مرسی (من ووشو کارم ولی چند تمرین مشترک با بوکس داریم اگه میشه بیشتر فیلم درمورد تمرین با کیسه بزار)

کریم پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:37 ب.ظ http://askplo.ir

سلام دوست عزیز من مدیر سایت askplo.ir هستم و به آموزش ورزش های رزمی میپردازم امید دارم گام به گام هم سطح ورزش های رزمی و صد البته بوکس در کشورمون رو بالا ببریم

ورزش پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:18 ب.ظ

عرض سلام خسته نباشید
۲۴ سالم هست قصد دارم بوکس رو ایشالله از اردیبهشت ماه ۹۶ شرو کنم علاقه زیادی دارم قدم ۱۷۶ سانت وزنم ۷۰هست قدرت بدنیمم متوسط و خوبه اما تاالان به خاطر درس ودلایل دیگه نشد برم دنبالش الان قصدم جدیه برم هدف اصلیم قهرمانی نیست اما اگه منظم درهفته خوب تمرین کنم وتغذیه مناسب وخواب کافی رو رعایت کنم به نظر شما میتونم خودمو به قهرمانی استانی یا حتی کشوری برسونم یا اینکه دیر شده
سپاسگزارم
استان فارس شهرستان نورآباد ممسنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد