وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

پاسخ به نظرات دوستان

این روز ها خیلی گرفتارم ببخشید که کمتر مطلب انتشار میدم.


سلام...من یه بوکسور مبتدی ام..نزدیک 5 ماهه که میرم باشگاه...قدم 182 وزنم 87 .....19 سالمم هستش...میخوام بدونم چه تمرینایی رو بیشتر انجام بدم تا حجم تنفسیم بالا بره؟....البته سرعت کم داک و مشتهای پی در پی اذیتم میکنه خواهشا یه تمرینایی رو واسه افزاییش سرعتم پیشنهاد بدین.....خودم که فکر کنم به خاطر اضافه وزنمه...ممنون میشم

 درود بر شما حمیدرضا
بله اینطور که مشخصه شما کمی اضافه وزن داری، البته جای نگرانی نیست با تمرینات هوازی میتونی هم تنفس و هم وزنت رو کاهش بدی. غذاهای کم کالری بخوری و به تمرین ادامه بدی وزنت کم میشه.
شما جزو بوکسرهای قد بلند هستی و باید بیشتر روی تحرک و جابجایی یا رقص پا تمرکز کنی. باید سرعت و کنترل و هماهنگی پاهاتو افزایش بدی. تمرینات جهشی،پله و بخصوص انواع طناب بسیار مناسبه. تمرینات پلیومتریک انجام بده.
دوم زیاد به داک فکر نکن بیشتر روی اسلیپ و راک(عقب کشیدن بالاتنه) تمرکز کن. داک کردن برای بوکسر های بلندتر و هم قد خودت مناسبه که بوکسرهای کوتاه قد بیشتر این تکنیک را تمرین میکنند.
پیروز میدان ها باشی.

نظرات 2 + ارسال نظر
reza شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ http://downloaddd2.blogsky.com

سلام دوست من وبلاگ خوب و مطالبه مفیدی داری
به منم سر بزن خوشحال می شوم
آدرس وبلاگ http://downloaddd2.blogsky.com

دانشجوی تربیت بدنی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام رفیق
یک استادداریم ازگرگان می آیدبه نام آقای دکترمسعودزمانی که منزلش فکرکنم گرگانه مربی بین المللی بدنسازی وطراحی تمرینه دکتراشم گرایش فیزیولوژی وتغذیه تمرین است .من الان دانشجوی کارشناسی هستم دانشکده فنی علی آبادقبلا کاردانی جای دیگه بودم شایدباورنکی باایشان این ترم تغذیه ورزشی وفیزیولوژی داریم تاحالابااینکه چندین دوره مربی گری واین واحدهاراپاس کردم اما مطالبی کاربردی درموردکاهش های وزن سریع افزایش ها درموردورزش هایی همچون بکس بسکتبال که نیازبه توان انفجاری دارند می گه که واقعا خارق العادست بهت پیشنهادمی کنم به وبلاگش سربزن ازش کمک بخواه شک نکن 6ماهه به لحاظ بدنی درحدکشوری میسازتت
وبلاگش به نام خودش مسعودزمانی سرچ کنی گیرمی آری رفیق راستی منم بکسرم بچه آذربایجان

سلام.
ممنون از لطف شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد