وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

برنامه تمرینی هفتگی-آمادگی جهت مسابقه

این برنامه با درخاست یکی از دوستان و با عجله طراحی کردم. سعید جان امیدوارم مفید واقع بشه. در صورت مفید بودن یا نبودن برگرد به وبلاگ و توی همین پست برای من و دوستان توضیح بده که چقدر مفید بوده.


خوب اول تغذیه: من باید خیلی کلی توضیح بدم و نمیتونم به جزئیات بپردازم.


زمان غذا خوردن: کی غذا خوردن مهمتر از چی خوردنه. شما فقط برنج و چربی و شیرینی را از غذات حذف کن. چرا که شما ظرف 15 روز میباید 5 کیلو وزن بدنت پایین بیاد. از همه مهمتر برنج غذای مناسبی نیست اما ماکارونی خوبه اما توی خوردنش زیاده روی نکن. هیچوقت نباید شکمت پر باشه و همیشه هم باید غذا بخوری. شیرینی هم به دلیایلی که در پستهای بعدی خاهم گفت چیزی برای شما نداره. فقط کربو هیدرات که توی غلات پیدا میکنی. مواد معدنی و پروتئین نیز توی حبوبات و گوشت و ماهی و سویا. و ویتامینها نیز از سبزیجات و میوه ها.


وعده های غذایی:


ادامه مطلب ...

نشست مربیان و روئسای هیأتهای بوکس استان فارس

عصر دیروز سه شنبه مورخه 22 فروردین، مربیان و روئسای هیأتهای بوکس استان فارس در نشستی با رئیس جدید هیأت استان آقای علوی به نقد عملکرد گذشته هیأت، و ایراد پیشنهاداتی برای تحول بوکس استان پرداختند.

ایمان طیبی قهرمان کشور وزن 54کیلو


من بخشی از پیشنهادات مربیان و مسئولین شهرستانها را ذکر میکنم:

 - زمانبندی و دقیق برنامه های هیأت استان.

 - برگذاری لیگ استانی(دوستانه و رسمی) و دعوت از تیمهای بوکس دیگر استانها.

 - باز دید از وضعیت باشکاهای شهرستان و امکانات آنها توسط نماینده هیأت بوکس استان.

 - رسانه ای کردن بوکس جهت معرفی و کاهش دید منفی نسبت به این ورزش زیبا.

 - عدم هماهنگی بین تقویم ورزشی هیأت استان با شهرستانها.

 - راه اندازی سایت اینترنتی هیأت بوکس استان جهت اطلاع رسانی و ارتباط سریع و مستمر و ایجاد فضای مرتبط با ورزشکاران مربوطه.

 - حمایت از مدال آوران استان.

 - مسابقه ماهانه برای بوکسر های شهرستانی که مدعی قهرمانی هستند.

 

موارد بالا بخشهای مهمی از موضوعات مطرح شده در نشست دیروز بود. البته آقای علوی تازه رئیس هیأت بوکس استان فارس امید دادند که برای براورده کردن پیشنهادات و رفع مشکلات بوکس استان و شهرستانها گامهایی خاهند برداشت. البته مسئولین شهرستانها نیز نباید ایستاده و به نظاره برای اقدام تک نفره آقای علوی باشند، چرا که مهمترین نقش در پیشبرد بوکس استان را همین شهرستانها بر عهده دارند و مربیان محترم میباید با آموزش بوکسرهای جدید و تازه نفس به استقبال مسابقات آینده برای کسب قهرمانی و برافرازی پرچم استان بروند و این موثرترین شیوه پیشرفت و بالا بردن سطح افتخارات بوکس استان میباشد. و مهمترین گام در جهت رفع مشکلات شهرستانها.


وبلاگ بوکس من نیز به نوبه خود در کنار شما خواهد بود حتا اگر بتواند ذره ای به معلومات و تجربیات شما اضافه کند یا در دل جوانان و نوجوانان شوقی ایجاد کند.

به امید پیروزی شما.