وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

نشست مربیان و روئسای هیأتهای بوکس استان فارس

عصر دیروز سه شنبه مورخه 22 فروردین، مربیان و روئسای هیأتهای بوکس استان فارس در نشستی با رئیس جدید هیأت استان آقای علوی به نقد عملکرد گذشته هیأت، و ایراد پیشنهاداتی برای تحول بوکس استان پرداختند.

ایمان طیبی قهرمان کشور وزن 54کیلو


من بخشی از پیشنهادات مربیان و مسئولین شهرستانها را ذکر میکنم:

 - زمانبندی و دقیق برنامه های هیأت استان.

 - برگذاری لیگ استانی(دوستانه و رسمی) و دعوت از تیمهای بوکس دیگر استانها.

 - باز دید از وضعیت باشکاهای شهرستان و امکانات آنها توسط نماینده هیأت بوکس استان.

 - رسانه ای کردن بوکس جهت معرفی و کاهش دید منفی نسبت به این ورزش زیبا.

 - عدم هماهنگی بین تقویم ورزشی هیأت استان با شهرستانها.

 - راه اندازی سایت اینترنتی هیأت بوکس استان جهت اطلاع رسانی و ارتباط سریع و مستمر و ایجاد فضای مرتبط با ورزشکاران مربوطه.

 - حمایت از مدال آوران استان.

 - مسابقه ماهانه برای بوکسر های شهرستانی که مدعی قهرمانی هستند.

 

موارد بالا بخشهای مهمی از موضوعات مطرح شده در نشست دیروز بود. البته آقای علوی تازه رئیس هیأت بوکس استان فارس امید دادند که برای براورده کردن پیشنهادات و رفع مشکلات بوکس استان و شهرستانها گامهایی خاهند برداشت. البته مسئولین شهرستانها نیز نباید ایستاده و به نظاره برای اقدام تک نفره آقای علوی باشند، چرا که مهمترین نقش در پیشبرد بوکس استان را همین شهرستانها بر عهده دارند و مربیان محترم میباید با آموزش بوکسرهای جدید و تازه نفس به استقبال مسابقات آینده برای کسب قهرمانی و برافرازی پرچم استان بروند و این موثرترین شیوه پیشرفت و بالا بردن سطح افتخارات بوکس استان میباشد. و مهمترین گام در جهت رفع مشکلات شهرستانها.


وبلاگ بوکس من نیز به نوبه خود در کنار شما خواهد بود حتا اگر بتواند ذره ای به معلومات و تجربیات شما اضافه کند یا در دل جوانان و نوجوانان شوقی ایجاد کند.

به امید پیروزی شما.

نظرات 3 + ارسال نظر
hossein جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://worldboxing.blogfa.com

سلام.شما بوکسوری؟
کدوم استان زندگی می کنی؟

سلام. بله خودم کم و بیش تمرین دارم سعی میکنم برای مسابقات امسال خودمو اماده کنم. در حال حاضر یه باشگاه کوچیک جنوب فارس دارم. شهرستان لامرد.

حسین زاهدی چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:10 ب.ظ

اگه با این قوانین پیش بره بوکس استان فارس پیشرفت خوبی خواهد داشت

فیروزاباد پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

هیئت بوکس فیروزاباد را به مسابقات پیشرو دعوت کنید زیرا پتانسیل شرکت در مسابقات و کسب مقام را دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد