وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

صفحه ای برای ویدئوهای شما

با درود فراوان.

خیال دارم برگه ای به ویدئوهای شما اختصاص دهم. شما کلیپهای خود را برای من ایمیل میکنید و من در برگه مربوطه قرار میدهم.

این ویدئوها میتواند از طریق مربیان یا بوکسرهای عزیز، از تمرینات و مسابقات خود یا دیگران باشد که فکر میکنید محتوایی مفید و آموزنده دارند، تهیه و ارسال شود.

من نیز روزانه یا هفتگی این برگه را بروز خواهم کرد.

لطفاَ ویدئوهای خود را به آدرس ایمیل من ارسال کنید: موضوع ایمیلهای خود را ویدئوی آموزشی بوکس و به فارسی ذکر کنید. در قسمت متن نیز نام خود را ذکر کنید ویا در صورت نیاز توضیحاتی بدهید، و همچنین اجازه ارسال ویدئو با نام خودتان بدهید.

منتظر ویدئوهای شما هستم.

آدرس ایمیل: AMD_125@yahoo.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد