وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

20 تکنیک و ترفند- کلیپ ویدئو

دو کلیپ ویدئو و هرکدام 10 تکنیک و ترفند از دو قهرمان بزرگ بوکس جهان.

10 تکنیک و ترفند از    Floyd Mayweather (راست گارد)


 برای دانلود کلیپ ویدئوی بوکس فلوید اینجا کلیک کنید
حجم فایل 20 مگا بایت


10 تکنیک و ترفند از manny Pacquiao (چپ گارد) حتماً دانلود کنید(چپ و راست گارد).



برای دانلود کلیپ ویدئوی بوکس پکیائو اینجا کلیک کنید

حجم فایل 20 مگا بایت


نظرات 4 + ارسال نظر
عابس پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ق.ظ http://www.joljota-matn.blogfa.com

اولندش که کلی با عکست حال کردم ...،عکس فتوژنیک نازی بود!
دومندش من سه چهارسالی هستش که بوکس کار میکنم و میخواستم کمی از داروها و رژیم های غذایی وتمرینات هوازی بوکس چیزایی بدونم...،یعنی یه جورایی مشاوره...،ایمیلمم گذاشتم.،همینطور آدرس وبم رو که هیچ ربطی به ورزشی که میکنم نداره...
اگه میشه یه سری بزنید تا لینکتون کنم قبل از اینکه گمتون کرده باشم...
منتظرم...
سومندش من دو سه ماهی یه بار ناندرلون تستسترون میزنم میخواستم ببینم مشکلی نداره...؟
منتظرم....

درود بر شما عابس عزیز. من به شخصه مخالف هرنوع دارو و مکملی هستم. غذاهایی که ما مصرف میکنیم به تنهایی برای تمرینات روزانه کافیه. مصرف هر نوع دارو و مکمل عوارض زیادی داره. من دوستانی دارم که بیماریهای هولناکی گرفتند. برخی که محتات تر بودند کمتر آسیب دیده اند. اما کسی را سراغ ندارم که از عوارض این داروها در امان مانده باشد. همانطور که مکملها و داروها دارای موادی مفید برای بدن هستند، دارای موادی دیگر نیز هستند که برای بدن مضرات زیادی دارد که کمپانی های سازنده آنها، اسمی از آنها نمیبرند اما در موادی که مصرف میکنید وجود دارن و گاهی اثرات ویرانگری بر بدن میگذارند.
بدرود.

عابس جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ق.ظ http://www.joljota-matn.blogfa.com

ببینم به نظر شما چه ضرباتی رو بیشتر با هم پانچ کنی تاثیر بیشتری داره...؟
بعدشم میخواستم بدونم که بیشتر چه زمانی استیپ بک کنی ماثر تره و ضربه آخره چی بزنم...؟
یه چیز دیگه اینکه ضربه هایی که بیشتر به کیسه یا حریف میزنیم دو ضربه ای پاشه...،سه ضربه ای یا...!؟

واو پسر من چقدر سوال دارم...!!!

عابس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ق.ظ http://www.joljota-matn.blogfa.com

چی میگی عمو...،میام یه کوروس چپ بهت میزنما...،البته اگه فایت نکنی ها...!!!

بهنام دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ http://tyson.blogsky.com

ممنون اززحمات شما.هردوکلیپ زیبابود.

سپاس از شما بهنام گرامی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد