وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

مطلب پست آینده را شما انتخاب کنید

مطالبی که دارم برای پستهای بعدی آماده میکنم:


- تأثیر سکس یا فعالیت جنسی بر تمرین یا مسابقه در بوکس.


- تغذیه در ورزش بوکس.


- تکنیکهای دفاعی بوکس.


- برنامه تمرینی هفتگی بوکس.

شما اولویت اول دوم و سوم را انتخاب کنید. هر کدام را انتخاب کنید پست بعدی خاهد بود.


دوستان عزیز-شما با پرسیدن سوال و یا درخواست نوع مطالب میتواند در جهت پیشبرد بهتر و مفیدتر این وبلاگ به من کمک کنید.
این وبلاگ شماست, شما که به عنوان جامعه بوکس و یا علاقه مند به بوکس هستید. پس در پیشبرد هرچه بهتر وبلاگ خود, با نظرهای مفیدتون همیاری کنید.
با سپاس از شما.


نظرات 9 + ارسال نظر
محمد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

باسلام بهتره برنامه تمرینی هفتگی بوکس یاتکنیک های دفاعی در بوکس رو بذارید متشکر

چشم آقا محمد.

مرتصی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام ضمن تشکر بابت مطالب مفید در سایت،بهتره برنامه تمرینی هفتگی بوکس یاتکنیک های دفاعی در بوکس رو بذارید

حتمن اینکارو میکنم. توی هفته آینده.

علی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

دست شما درد نکنه. وبلاگ خوبی دارین. موفق باشین.
من یه سوالی داشتم که جوابش برای من خیلی مهمه که بتونم تمرینات رو دوباره شروع کنم.
میخواستم بدونم چه نوع تمریناتی برای من که سنم 32 ساله مفید هست وباید چجوری در هفته تمرین کنم. باتشکر. منتظر جواب شما هستم.

ممنون از شما.
من سعی میکنم وبلاگ را از ده سوم بهمن بروز کنم. برنامه تمرینی براتون خاهم گذاشت + توصیه هایی که بتونه کمکتون کنه.
پیروز باشید.

واشه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام مربی می تونید فیلم مسابقات خودتون را برامون بزارید ممنون.

نه نمیشه متأسفانه. بخاطر اینکه مسابقات مطرحی ندارم. ببخشید.

حسیین عباسی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.worldboxing.blogfa.com

سلام شما خودت بوکسوری؟
قیافت که به بوکسور ها نمی خوره منم یه وبلاگ در مورد بوکس دارم که از مطالب شما کپی کردم ولی منبع مطالب گفتم

با سپاس خدمت شما حسین آقا. لطف کردین. پیروز باشین.

مسعود دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام.در مورد تاثیرات سکس هم برای ورزش بگزارید.متشکرم از زحمات شما

چشم حتماً خواهم گذاشت. منون از لطفت.

حامد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

مخام غلطه میخوام درسته

ممنون از مطالب خوبت

از این دست غلطها زیاده و من برای راحتی خودم اینطور نگارش میکنم. چشم سعی میکنم دستور نگارش را رعایت کنم. ممنون از اینکه نظر دادی حامد جان.

میثم چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ

تاثیر سکس بر بوکس

چشم این اولویت اولمه. در اولین فرصت میذارمش. ممنون که کامنت گذاشتین.

مسعود یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام.استاد چرا بعد از مدت کوتاهی که بوکس کار میکنم خسته میشم و بوکس رو ول میکنم البته من توی خانه کار میکنم و باشگاه نمیرم اگه در این مورد هم اطلاعاتی بزارید خوشحال میشم من چندین بار بوکس رو ول کردم از بوکس زده میشم برای چی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

درود مسعود جان.
خوب به نظرم شما هدفی برای خود مشخص نکردی. اگه هدف داشته باشی براش تلاش میکنی و از تلاش دست بر نمیداری مگر اینکه بهش برسی. برای مثال میتونی قهرمانی استان یا کشور ویا جهان را هدف اصلی خود قرار دهید و برای قهرمان شده تلاش کنی.
پیروز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد