وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

نکاتی در هنگام تمرین کردن

-اول اینکه همیشه سعی کنید ریلکس و آرام باشید و به آرامی کیسه بزنید تا مدت زمان بیشتری بتونید ضربه بزنید.


-سعی کنید با تعادل و از روی فرم یا استایل یک بوکسر مشت بزنید. داشتن استایل بوکس به شما این امکان را میده که مدت زمان بیشتر و با کیفیت بهتر کیسه بزنید.

-اگر میخاهید برای کیسه زدن انرژی بیشتری داشته باشید با داشتن فرم مناسب و ضربه زدن اصولی به این خاسته خود میرسید.


-ضربه باید تند و تیز یا شُک دار زده بشه. نباید با غضب و عصبانیت ضربه بزنید. بعضی افراد دوست دارن خودنمایی کنن, جلو دیگران انرژی خودشون را بیخودی هدر میدن تا خودی نشون بدن. مطمئن باشید سودی که براتون در بر نداره , ضرر هم داره. این نوع تمرین کردن روند یادگیری و شکل گیری شما را منحرف میکنه بعلاوه چه کسی اهمیت میده که شما چطور کار میکنید یا کیسه میزنید؟

پس آرامشتون را حفظ کنید و و خوب نفس بکشید و انرژیتون را برای راندهای بیشتر نگه دارید.


_ تا وقتی که نواقصتون را برطرف نکردین تمرین نکنین. بعضی افراد در تمرین کردن زیاده روی میکنند و فشار بیش از حد به خودشون میارن و هدفشون تموم شدن جلسه تمرینه. اگه هر روز هفته را با شدت تمرین کنین بدون اینکه نواقصتون را رفع کنید مطمئن باشید خیلی زود ورزش بوکس را رها خواهید کرد.


- زیاد آب بنوشید. البته نباید به یکباره مقدار زیادی آب مصرف کرد چرا که ممکنه شمارو بکشه. باید جرعه جرعه و مداوم آب مصرف کرد. برای این منظور میتونید یک بطری کوچک آب معدنی بگیرید و با خودتون داشته باشید تا همیشه آب در اختیار داشته باشین. فراموش نکنین که کم کم بخورین و همیشه بخورین.


-توی هر باشگاهی که هستین یا میرین روابط دوستانه خود را گسترش بدین و یا دوستانی پیدا کنید و فراموش نکنید فروتن و سربه زیر باشید. شاید کسی به شوخی ضربه ای به شما بزنه. بهش تذکر بدین که نباید اینکارو بکنه. چون شما بیخبر ضربه خوردین ضعف یا توانایی شمارو نشون نمیده. پس نیازی نیست از کوره در برین یا بخاهید تلافی کنید. بجاش در تمرینات دوستانه توانایی خود را بهش نشون بدید. یادتون باشه که نباید به دنبال آسیب رسوندن به کسی باشید حتی در مسابقه یا رقابت واقعی.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رسول نصراله زاده جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

باسلام خدمت استاد حسن پور سال نورو خدمت شما وخانواده محترم تبریک میگم من مربی بوکس درجه 3 کرج هستم میخوام از تمرینات شما تو باشگاه استفاده کنم واز شما نکته های خوبی یاد گرفتم .

سلام- سال نو شما هم مبارک- امیدوارم سال خوبی داشته باشید. تمرینات جدید و مناسب همیشه وجود داره و من هم از شما یاد میگیرم. پیروز باشید.

حسین دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

ممنون از مطالبت[:S023:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد