وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

31 ترکیب برای راست گاردها-Ortodox punche combos

راهنمای ترکیب ضربات و حرکات.

 همینطور که میبینید هر حرکت رو علامت گذاری کردیم تا بتونیم راحت انجامش بدیم. میتونیم توضیحش بدیم و تحلیلش کنیم. خود شما هم میتونید یه کاغذ بردارین و ترکیب درست کنین و انجام بدین.  اما ترکیباتی هستن که بوکسر های بزرگی ازشون استفاده کردن و به قهرمان تبدیل شدن. شما هم میتونین. این تر کیبات رو من از یکی از بازیها که چند ساله بازی میکنم گرفتم. البته به صلاح دید خودم و با کمی تغییر. تمرین کنین و روی حریفاتون پیاده کنین و ترکیبات مناسب خودتون پیدا کنین. امیدوارم  مفید باشه.


1= جب

2=راست مستقیم

3= هوک چپ

4= آپرکات راست

5=آپرکات چپ

6= هوک راست

P=pivot=روی پای جلو  چرخش

B=body= بدن

T=Tap= آهسته و نرم

F=Fake=  فریب دادن نشان دادن

مثال: 1-3f-5b-2  برای اجرای این ترکیب 1 رو میزنیم پشتش 3 رو نشون میدیم اما 5 رو به بدن میزنیم و با راست مستقیم تمام میکنیم.

S=Slip   sr\sl= اسلیپ به چپ یا راست

Rs\ls= گام به چپ یا راست

Bs= گام به عقب

31 ترکیب که اینو از توی بازی تکن 6(Tekken6) در آوردم.

توضیحی که باید بدم اینه که ترکیبات از چند بخش, شروع ,ترکیب و پایان تشکیل میشه. برای مثال ما با آپرکات ترکیبمون رو شروع نمیکنیم. ابتدا ضربات مستقیم یا حرکاتی مثل پیووت داک یا اسلیپ اجرا میکنیم. ضربات و ترکیبات باید نسبت به فاصله انجام داده بشه. در ترکیباتی که خاهید دید, شاید لازم باشه دو یا چند ترکیب رو باهم ترکیب کنید.



مثال:  Dock in-4b-3 رو نمی تونین از دور بزنین. پس میاین با جب یا راست جب شروع میکنین . میشه این

2-1dock in-4b-3

شاید بخاید ترکیبتون رو پایان بدین- پس یک ضربه 2 هم اذافه میکنید.

2-1-dock in-4b-3-2

شاید بعدش با چند جب و پیووت فرار کنین.

2-1-dock in-4b-3-2-1pbs-1,...


ترکیبات زیر را تمرین کنین

1-2-3-2b

2-1-2b-5-2

2-1-2b-5-6-1

2-5b-2

2-5b-3-2

Sl-5b-3-3

1sr-2b

Dock in-4b-3

2t dock in -5b-6-1

1-dock in-6

1-bs-2b

1-2b-3-6-3 wide punches

1p-1-5b-3-2

2-5b-6-pbs

5brs-1-6-1

5brs-1-4b-1

5b-2f-3

5b-3f-4b

5b-3f-1-2

2b-5-6

1-2-1-6-5-bs

6f-5-6

3p-3-2b-1

3p-3-2

Bs-2

Step in 1b-bs

Sl-5b-2

2-3f-5-2-1

5-3f-1-2

3-4b-5

Sl-5b-3-3-2

نظرات 15 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

باسلام عالیه پسر دمت گرم ماشاالله تا حالا سایتی به این کاملی ندیدم درمورد بوکس
ممنون

مرسی آقا محمد. در جهت پیشرفت بوکسمون باید فعال بود. بوکس ما بخاطر همینه که به کناره رفته و عقب مونده. باید دانستها و تجربیاتمون را در اختیار هم بذاریم.
پیروز باشی.

امیر پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام مطالب سایت عالیه اما پیدا کردنش این سایت کمی مشکله من خودم سال هاست دنیال تکنیک های بوکسم ولی این سایت رو امروز اتفاقی پیداکردم از مطالبتون خیلی ممنون.

سپاس امیر جان. از طریق گوگل راحت پیدا میشه. من سعی کردم در هر مطلب از بیشترین واژه ها استفاده کنم که در موتورهای جستجو پیدا بشه.
سربلند باشی.

علی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

داش دمت گرم منم بعضی ترکیبام از استیو فاکسه واقعا کارین

امیر شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

دستت درد نکنه

درود برشما.

delavar دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

salam.mikhastam bedonam dock in yani chi.mamnon misham javab bedin

سپاس از توجهت. داک(dock) در بوکس به معنی نشستن(خم کردن زانوها و کمی جمع کردن کمر و بالاتنه) است. نشستن زیر ضربه حریف داک نامیده میشود. in یعنی نزدیک شدن به حریف out یعنی فاصله گرفتن از حریف. وقتی dock in گفته میشود یعنی همزمان با نشستن به حریف نزدیک شدن. شما با گام برداشتن به سمت حریف همزمان با نشستن زیر ضربه حریف مشت حریف را رد کرده اید و بهش نزدیک شده اید. به این عمل dock in گفته میشود.
امیدوارم پاسختون را داده باشم.

delavar جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

kheyli mamnoon .bekhatere tozihe khobeton.komake bozorgi kardin behem.man morabi nadaram khodam ba dostam tamrin mikonim.site shoma kheyli behemon komak kard.bazam mamnoon

سلام دلاور عزیز. سپاس از لطف شما. دوستت را همیشه کنار خودت نگه دار. بوکس را جدی ادامه بده و سعی کن توی مسابقات شرکت کنی.

azim یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

باسلام خواستم تشکرکنم از مدیر ودوستان بوکسور وبوکس دوست خودم.موفق وسلامت باشید.من عاشق بوکس وتشنه تمرین وتکنیک وبهترشدنم وجویای کمک همتون در این راستا.البته بااجازتون خیلی وقته بوکس میکنم ولی بازم احساس میکنم خیلی جاداره برای بهتر شدن.موفق باشید

درود بر عظیم گزامی- بله همیشه چیزایی برای یاد گرفتن وجود داره. سربلند باشید.

مجید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://dostan-ac.mihanblog.com

سلام ممنون از مطلبتون ، من راست دست هستم ، یعنی با دست راست می نویسم و ... وگاردم هم به این صورت است که پای چپم همیشه جلو تر از پای راست ام قرار می گیره ، می خواستم بدونم این ترکیب ها برای ما است یا خیر ؟ منظورتون از راست گاردها ما هستیم ؟
در ضمن من کمی برنامه نویسی بلدم و یه برنامه نوشتم که اعداد و حروف ترکیبی تو وبلاگ شما را تبدیل می کنه یعنی اگه به برنامه عبارت (2-1-2b-5-6-1) (سومین ترکیب وبلاگتون) رو بدید در جواب عبارت ( راست-چپ-راست بدن-آپرکات چپ-هوک راست-چپ ) را خواهید گرفت ، گفتم قبلش یه مشورتی با شما بکنم ببینم برنامه به درد شما می خورد یا خیر ، چون این مطالب رو تو وب شما پیدا کردم گفتم برنامه آن را هم به شما بدهم ؟ در صورت نیاز برایم ایمیل بزنید تا برنامه را برایتان ایمیل کنم ، ممنون خدانگدار .

مجید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://dostan-ac.mihanblog.com

این هم نمایی از برنامه :

http://s4.picofile.com/file/7859049244/view.jpg

[:S023:]

اسحاق شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ق.ظ

باسلام ممنون از سایت خوبت

دیبا شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:40 ق.ظ

با سلام و عرض ادب، من خانمی 39 ساله هستم بسیار علاقه مندم بوکس را در منزل تمرین کرده و حرفه ای شوم لطفا راهنماییم کنید ممنونم

m.d.sss پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام.اگه میشه چند تا ترکیب دست و پا با هم بذارید.ممنون.

علی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 12:59 ب.ظ

کاکو فیلمم میزاشتی خوب بود

علی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 01:29 ب.ظ

Bبدن یعنی ضربه به بدن؟؟

امیر مهدی جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:27 ب.ظ

بهترین سایت برای بوکس عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد