وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

ویژگی های چپ گاردها

ویژگی چپ دستها نسبت به راست دستها اینه که حرکات اونا دقیقن برعکس هست و تجربه شون نسبت به راست دستها بیشتره چون معمولن بیشتر بوکسر ها راست دست هستن. پس اونا همیشه در مقابل راست دستها بازی میکنن اما راست دستها بیشتر با هم بازی میکنن. وقتی راست گاردی در مقابل چپ گارد قرار میگیره بیشتر حرکاتش خنثی یا کم اثر میشه در حالی که برای چپ دستها معمول است.









نظرات 2 + ارسال نظر
صادق علی نژاد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

به خوب نکته ای توجه کردید البته ناگفته نماند اگر حریف راست گارد از دست قدرتی خود در هنگام جب زدن چب گارد استفاده کند امتیاز های خیلی عالی می تواند بدست اورد در ضمن من خود چپ گارد هستم و هرچی یاد گرفتم از زحمت های شما بوده استاد.ممنون

ممنون صادق جان. در این مورد هر دو طرف در شرایط مساوی قرار دارند اما نکته اینجاست که معمولا چپ گاردها بیشتر تجربه رویارویی با راستگاردها را دارند تا راستگاردها نسبت به چپ گاردها. این بخاطر اینه که تعداد بوکسرهای راست دست در طول زمان بیشتر بوده و از ابتدا بوکسرها فقط با گارد راست اموزش میداده اند. راستگاردها نیز با تمرین بیشتر با چپ گاردها نقصهای خود را میتوانند کاهش دهند.

علیرضا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1402 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام من راست دست هستم اما چپ گارد خیلی راحت و روون تر بازی می کنم ایا مشکلی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد