وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

وبلاگ بوکس احمد حسن پور

تکنیکها و تمرینات بوکس-خبرها-مسابقات- قهرمانان و ...

پاسخ به مجید و محسن

مجید

سلام ممنون از مطلبتون ، من راست دست هستم ، یعنی با دست راست می نویسم و ... وگاردم هم به این صورت است که پای چپم همیشه جلو تر از پای راست ام قرار می گیره ، می خواستم بدونم این ترکیب ها برای ما است یا خیر ؟ منظورتون از راست گاردها ما هستیم ؟
در ضمن من کمی برنامه نویسی بلدم و یه برنامه نوشتم که اعداد و حروف ترکیبی تو وبلاگ شما را تبدیل می کنه یعنی اگه به برنامه عبارت (2-1-2b-5-6-1) (سومین ترکیب وبلاگتون) رو بدید در جواب عبارت ( راست-چپ-راست بدن-آپرکات چپ-هوک راست-چپ ) را خواهید گرفت ، گفتم قبلش یه مشورتی با شما بکنم ببینم برنامه به درد شما می خورد یا خیر ، چون این مطالب رو تو وب شما پیدا کردم گفتم برنامه آن را هم به شما بدهم ؟ در صورت نیاز برایم ایمیل بزنید تا برنامه را برایتان ایمیل کنم ، ممنون خدانگدار .

پاسخ: بله مجید جان شما راست گاردی و ترکیباتی که ذکر شد برای شما مفیده. اما لازمه بگم که این ترکیبها تمرین ترکیب کردن ضرباته و مثل بازیهای کامپیوتری نیست که ترکیبی طلایی وجود داشته باشه که همیشه و همه جا کارآمد باشه. در دنیای واقعی بوکس روبروی هر بوکسر که قرار بگیرید ممکنه ترکیبی متفاوت از دیگر حریفان، طلایی باشه. پس لازمه که شما در زمان تصمیم بگیرید که چطور و کدام ضربات را با هم ترکیب کنید تا ترکیبی کارآمد براتون بوجود بیاد.

در مورد برنامه ای که گفتید هم خیلی خوشحال شدم. میتونم برنامه را با نام خودتون تو وبلاگ بذارم که همه بتونن دانلود کنن و استفاده کنن. از وقتی که گذاشتی سپاسگزارم.


محسن

من حدود 4 ساله که ورزش بوکس رو انجام میدم در گارد فایتر ولی مشکلی که دارم اینه که خیلی زیاد چشم هام رو میبندم و ضربه می زنم . می تنونید من راهنمایی کنید ؟ که این کار از سرم بپره.

پاسخ: درود بر محسن. منظورتون از بوکس در گارد فایتر نفهمیدم. اما اگه موقع  ضربه زدن چشمهاتونو میبندین باید به تمرین های مناسب بپردازی.

کیسه دوسرگیر: تمرینی مناسب برای شماست چراکه بیشترین درگیری را با چشم داره.

توپ تنیس: توپ تنیس را بزن به دیوار و در برگشت با دست دیگر بگیرش. این تمرین رو توی خونه و باشگاه میتونی انجام بدی. جنس خوبش که لاستیکی و انعطافپذیری بالاتری داره بگیر. قیمتش هم فکر میکنم 1500تومن باشه.

ضرباتت را با چرخش بدن بزن. وقتی که ضربه میزنی شروع ضربه زدنت با چرخش بدن باشه. معمولا شُک ناشی از زدن ضربه باعث بسته شدن چشم میشه چون در برخی باشگاها مربی ها برای بالا نگه داشتن کتف، به شاگرداشون میگن که باید کتف به صورت برخورد کنه.

ضربه زدن در بوکس بصورت حرکت دورانی بدن و سپس پرتاب  مشت میشه و در برگشت هم با چرخش بدن مشتها به جای خودشون بر میگردند.بشکلی که ابتدا با فشار پاها، پایین تنه شروع به دوران میکنه و به دنبال اون بالاتنه یا کتفها میچرخند و در بخشی از این چرخش دست باز میشه و مشت پرتاب میشه. اگه با این روش ضربه زده بشه چشمها بسته نمیشه.

بدرود.

نظرات 14 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

علی سلطانی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.boxingkhozstan.blogfa.com

با سلام

این عید فرخنده را به شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم.[گل][گل][گل][گل]

علی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام خسته نباشید استاد
میخواستم بدونم چکار کنیم که سرعت عمل و رفلکسمون بالا بره؟به نظر خودم باید هماهنگی بین عصب و عضله بالا بره تا پیام زود تر از چشم به مغز و بعد به عضله ارسال بشه و بقیه کار به قدرت عضله مربوطه که با بدنسازی میشه پیشرفتش داد . سوال من در اون قسمت اوله که راهی هست برای بهبود سرعت ارسال پیام ؟ یک جایی میخوندم که فعالیت جنسی و به طور کل چیز هایی که به اعصاب ضربه میزنن مثل الکل و ترشی جات و حتی ادرنالین باعث این کندی میشه ولی میخواستم درستی این مطلبو از زبان شما بشنوم . مربی ما همیشه میگه بوکسر خوب اونی نیست که قد بلندی داره اونیه که سرعت عمل بیشتری داره .راستی قرار بود مطلبی راجع به فعالیت جنسی در بوکس بنویسین که یادتون رفته ما منتظرشیم ممنون

درود بر علی عزیز. بله سرعت واکنش در بوکس باید بالا باشه و این مشخصه ورزش بوکسه. برای بالا بردن هماهنگی عصب و عضله باید به تمریناتی روی آورد که بیشترین اعضا بدن درگیر هستند. وزنه زدن هماهنگی را کاهش میده اما دویدن افزایش میده- طناب زدن و انواع مختلفش توانایی بدن را برای واکنش و همچنین هماهنگی را بطور شگفت انگیزی افزایش میده- ایروبیک برای هماهنگی عصب و عضله خیلی عالیه. کار با توپ مدیسنبال و تمرینات مربوطه بسیار مفیده- بازی بسکتبال یا حداقل کار با توپ بسکتبال و توپ تنیس خیلی به هماهنگی عصب و عضله کمک میکنه. شنا کردن و دوچرخه و ... میتونه در هماهنگی کمک کنه. اما برای بالا بردن سرعت واکنش میباید تمرینات واکنشی را تمرین کنید. برای مثال یک نفر یه جفت دستکش دستش میگیره و هر بار یکی را در جهتی پرتاب میکنه و طرف مقابل که با فاصله کمی روبروش استاده باید در سریعترین حالت دستکش را برگردونه به محض برگرداندن، دستکش دیگری در جهت دیگه پرتاب میشه و یا با فریب دادن دستکش را پرتاب میکنه.
در مورد اثر فعالیتهای جنسی نیز حق باشماست قولش را داده بودم و ببخشید که نتونستم. به زودی در این باب هم مطلب خواهم گزاشت.
بدرود.

قالب هواداران بوکس چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://fapatogh.com/boxing-templates-for-blogs/

سلام دوست من
از وبلاگی که در مورد بوکس زدید ممنونم چون عاشق این ورزش هستم.
بنده قالب بوکس رو آماده کردم و برای وبلاگ نویسان طرفدار این ورزش رزمی قرار داده ام ،لطفا برای حمایت از خود ، این قالب اختصاصی را استفاده کنید.
قالب را دانلود کنید و از این ورزش زیبا وطرفداران آن حمایت کنید
کدقالب را کپی و در قسمت تنظیمات-ویرایش قالب جایگزین کنید
از همکاری شما ممنونم
موفق باشید

valiloo چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://boxing1.blogfa.com

salam ahmad jan man valiloo hastam , dabire heyat boxe junube gharbe Tehran . be vebe man ham sar bezan

بوکس گرگان سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://gorgan-boxing.ir

سلام .
آدرس سایت بوکس گرگان از www.mostafa-boxing.ir به www.gorgan-boxing.ir تغییر یافت.
موفق باشید.

مهدی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من 18 سالمه . حدود 1سال که دارم بوکس کار میکنم . الان بدترین مشکل ای که دارم اینه که وقتی ضربه میخورم چشم هام بسته میشه
و نمیتونم ضربه رو ببینم. یا حتی وقتی دستم رو گارد بالا هستش و حریف تمرینی من به دستکش من ضربه میزنه چشم هام بسته میشه
حتی بعد مشت سریع من شروع میکنم یعنی میخوام بگم که ترس ای از ضربه ندارم اما نمیدونم چرا بطور ناخوداگاه چشمانم بسته میشه .این مشکل خیلی ناراحتم میکنه. شما میدونین باید چه کار کنم؟!

درود.
چند راهکار براتون ایمیل کردم. امیدوارم مشکلتون حل بشه.

مجتبی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:56 ب.ظ

ممنونم خیلی استفاده کردم[:S023:]

Guestwrecy یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:41 ب.ظ http://gdhyuei23kol.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol.com/ simple

ApokoaloRix یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:37 ق.ظ

ApokoaloRix یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:18 ق.ظ

ApokoaloRix یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:04 ق.ظ

ApokoaloRix یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:15 ق.ظ

حمید سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:39 ق.ظ

درود و تشکر بابت مطالب مفیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد